onsdag 6 augusti 2014

Back om work

Det känns bra, bra i precis hela kroppen. Just nu trivs jag kanon på nya jobbet. Är de ens möjligt efter två dagar? JA! Uppenbarligen så är det fullt möjligt, skön känsla. 

Olivias inskolning går oxå som på räls faktiskt. Hon trampar rakt in och leker som bara den. Bryr sig inte om mig ett dugg. Förutom vid frukten, då är mammas knä bäst! Får se hur det går sen när man ska lämna på riktigt och faktiskt går därifrån. 

Det bästa med att jobba är att man uppskattat att vara hemma så mkt mer! Vardag och helg bli två olika saker, mer rutin på livet och framförallt, man får en bra lön! 

Jag älskar Olivia mer än allt annat, men för mig var det verkligen dags att gå tillbax till jobbet nu. Jag vet att Olivia kommer älska dagis.. Eller jag måste intala mig det för annars blir allt nog pannkaka. För oavsett vad så är Olivia den som alltid kommer i första hand. Men på något vis känner jag mig redan som en mycket bättre mamma! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar