torsdag 14 augusti 2014

Lämning och hämtning

Har lämnat Olivia på förskolan för ca 1 timme sedan och sitter nu och väntar ute i solen på att hämta henne igen. Andra dagen som hon lämnas 1,5 h för att sedan hämtas. Antar det blir samma imorgon, då är de sista dagen på inskolningen. Nästa vecka börjar de riktiga allvaret och vardagen igen. Jag har jobbat två heldagar denna vecka, isf och imorgon blir de halvdagar. Känslan är lite konstig när jag tänker att jag lämnat mitt barn för att ta hand om andras.. Men så är det ju.. Alla lämnar sitt barn för att göra något annat. Och jag måste säga att jag trivs på jobbet. Jag trivs jättebra! Jag hoppas det fortsätter så när skolan drar igång på allvar också :) allt blir lite lättare då känns det som. 

Njut en sista stund innan jag hämtar Olivia, sedan hem och laga mat, äta för att sedan jobba 12-16 :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar