måndag 4 augusti 2014

Nu är det dags

Så imorgon är det dags. Imorgon börjar jobba igen efter att ha vart mammaledig sen den 15/3-13 det är ganska länge de. Nästan ett år och fem månader. Men jag antar det är så livet ska vara. Saker ska börja och de ska ha ett slut när något annat tar sin början. Hur eller hur måste jag väll erkänna att jag sörjer en del just nu.. Min lilla tjej har blivit en stor tjej och jag vill bara inte det ska ta slut. Oavsett vad finns det en sak som aldrig tar slut och det är att jag är mamma och jag har en dotter, världens sötaste, finaste tjej oavsett om hon är nyfödd, 1 år eller 15 år. 

Då, så liten och hjälplös. 

Nu, en stor och tuff tjej som ÄLSKAR att läsa böcker. 

Hur eller hur så älskar jag dig oändligt mycket och det är därför det gör ont i mitt hjärta när jag ska lämna dig på förskolan. Du är vårt allt! Älskade, älskade lilla barn! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar