onsdag 30 mars 2016

Ännu mer frånvaro 😮

Har blivit en del frånvaro här, var ju inte meningen 😁 men får skylla på att barnen fortsatt varit sjuka och att jag haft fullt upp. Dagarna rusar förbi i en jädra fart. 

I fredags hade vi möhippa för Josse som ska gifta sig i april 😊 var en otroligt lyckad och rolig dag där vi testade på både fäktning och salsa, även lite truppgymnastik. Allt nytt för mig, och de var faktiskt riktigt roligt, spec fäktningen. Salsan var väll lite sisådär, men beror väll främst på att jag inte är så bra på att dansa 😁😝 om vi nu pratar nyktert 😅 på kvällen var det även en 5-rätters av en privat kock. Var både riktigt goda och mindre goda rätter. Nu ser vi fram emot bröllopet ❤️ 

Olivia har vart på dagis de här två dagarna efter påskledigt och sjukdom. Var jätte ledsen igår och idag 😩 ville inte gå alls.. Men har gått bra att lämna båda dagarna och hon hade även haft roligt. Så hoppas de går bättr nästa vecka. Är ju svårt när de blir borta länge när de är så lite. 

För övrigt så har påsken vart bra, vi har haft kanonväder ☀️ om än lite kallt i vinden. Och för första gången i hela livet, som jag minns iaf så har jag inte ätit någon påskmat 😮 därför känns de inte som det varit påsk faktiskt. 

Nu ska jag sova ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar