fredag 11 mars 2016

Äntligen fredag

Så skönt med fredag!! Trots att jag är hemma hela veckorna så är de superskönt med fredag. Oskar slutar vid 13 och man har hela eftermiddagen plus två heldagar att tillbringa tillsammans! Även om Oskar ofta tillbringar en del i verkstaden så är det något speciellt med helg! Och icke att glömma, det finns ju en chans att man kan få sova lite längre någon av dagarna. Colin vaknar ju ofta vid 05-05.30 😴 vissa dagar går de att få honom att somna om, idag var inte en sådan dag. Nu sover han dock gott ute i vagnen sedan 1 timme tillbax. Olivia leker och jag får en del gjort 👍🏼

Funderar på mat till helgen, alltid lika svårt och känns som man ofta hamnar i samma vanor. Jag hatar att laga mat! Och hatar ännu mer att komma på vad man ska äta och sen handla, usch! Jag väntar fortfarande på den där tabletten som man tar några gånger per dag och som innehåller en hel måltid, den skulle passa mig 😅 

Planen för helgen är att fortsätta måla, både trapp, dörr och fönster ska bli klart snart. För så fort den envisa snön försvinner så vill jag ut och greja med trädgård och fasad 😊 

❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar