lördag 2 juni 2012

Första dagen i resten av mitt liv

Lördag, har städat, tvättat och handlat :) som vanligt på lördagar. Är så skönt att vara på Willys kl 9.00 på morgonen, man är nästan ensam, slipper köer och stress. Är ganska trött idag eftersom jag varit vaken en del i natt på grund av magont :/ men men, är ganska glad iaf. Igår kväll var jag, Oskar och Gurra ute med båten och fiskade. Var svinkallt och regnade typ småspik mellan solglimtarna. Oskar fick två äckliga gäddor varav Lisbeth aldrig verkade dö.. massor av skratt! Trodde aldrig jag skulle trivas så bra här, är 11 månader sedan jag flyttade hit. Känns som att jag aldrig bott ngn annanstans :) Och just idag känns det som ett första steg mot framtiden, ÄNTLIGEN! Idag är ju trots allt första dagen i resten av mitt liv! Jag känner mig ganska övertygad om att det är vår tur snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar