lördag 16 juni 2012

Lördagen den sextonde juni tvåtusentolv

Efter jobbet igår åkte jag en sväng till Mörteryd för att fira Vickan som tagit studenten. Var väldigt trevligt att träffa alla och det bjöds på god mat. Kom hem strax efter nio och såg matchen. Tråkigt att Sverige inte tog sig vidare men inte något att göra åt saken. Gick och la mig efteråt och kände hur trött jag var.. Oskar kom hem ganska sent från sin jobb fest. Men såklart väckte han mig och skulle prata, han hade iaf haft en bra kväll.

Imorse sov jag till 9, så skönt! Meningen var oxå att vi skulle gå på student hos Oskars kusin idag. Men jag är kvar hemma. Oskar velade fram och tillbax om hur vi skulle göra då han inte kände för det. Sen skulle han bara åka in o kolla när de sprang ut och kanske inte gå på mottagningen. Fram och tillbax.. Jag som gjort mig klar tappade sugen och bestämde mig för att stanna hemma. Har ingen lust att åk in till Tranås och stå i regnet 1 timme och sen åka hem igen. Jag har aldrig ens träffat dem och ska vi inte hem till dem efter så känns det lite meningslöst. Känner mig lite taskig men om jag är där gör varken till eller från eftersom vi inte ens känner varandra!

Nu ska jag fixa något att äta, sen blir det handling, plock och fix för att i natt vara fylletaxi.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar