söndag 3 juni 2012

I kärlekens fotspår

Jag vaknar bredvid dig,
stryker håret på din kind, är så glad att du är min. Du är så vacker när du sover, du har något som ingen annan har, du är så underbar. Och jag ser i dina ögon att du känner likadant. Det finns inga tvivel, har aldrig ångrat en sekund, älskat dig från första stund. Vill att du ska känna trygghet, du kan vila här hos mig, jag ska aldrig släppa dig. Och jag ser i din ögon att du känner likadant.Jag vill dela mitt liv med dig. Vi älskar varandra så som ingen annan kan förstå. Det är för alltid du och jag! Att få känna och älska dig är det vackraste för mig. Oskar, lycka är att få vara där du är. Du gör mig hel i varje andetag, varje hjärtslag. Aldrig ska jag sluta älska dig, du är allt jag har och allt jag ber om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar