söndag 10 juni 2012

Söndagen den tionde juni tvåtusentolv

Godmorgon (hoppas jag) ! Här är det iaf en ganska god sådan. Har fått i mig frulle och tabletter så är nu redo för dagens äventyr. Igår blev jag själv i tv-soffan efter att Oskar och Gurra bestämt sig för att åka ut o fiska i ovädret. Hade ingen större lust att vara ute på sjön i regn. Tur var väll de för det började åska, eller det kom en blixt och en smäll. Jag satt tryggt hemma och kollade på fotbolls EM och läste i min bok. Somnade runt 22.30 och vaknade när Oskar kröp ner en timme senare. 


Sov idag för andra morgonen i rad till 9.00 ! Skönt att känna sig något utvilad. Kanske börjar järntabletterna äntligen verka bra!? Aja, får se hur dagen slutar, nu blir det att försöka få tag på elvsovaren för att se hur dagen ska bli. 


Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar