onsdag 13 juni 2012

Snart SOMMARLOV

Jag kan säga att jag har ont i armen efter gårdagens brännboll. Jag är usel på att kasta bollen och istället för att kasta till brännaren så träffar jag nästan Helena i huvudet.. halvsägs iaf! Kan även meddela att vi förlorade, STORT! Jag suger och är tydligen inte den enda :p men men meningen är la att ungarna ska vinna.

Idag har jag jobbat 6.15-15.40 och sen en sväng till Dollarstore för inköp och möta Anita och Icca för att lämna tillbax lite saker. Hemma skulle jag klippt gräset men regnet började ösa ner så jag gick in och lagade mat istället. Sen blev jag sugen på att plantera så fixade lite med mina nya blommor som jag köpte i söndags. Nu funderar jag på vad jag ska ha på mig på skolavslutningen imorgon. Klänning är ett måste, men vilken? Garderoben svämmar ju över av fina färger och olika former. Så imorgon är det SOMMARLOV! Fast jag jobbar 3 veckor till men tempot blir troligen lägre.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar