torsdag 14 juni 2012

Sommarlov!

Nu har kidsen sommarlov, vilket jag tkr de förtjänar. Efter en fin avslutning i kyrkan med sång, musik och tal åkte vi på Tintin med sju ungar till Eksjö för minigolf och glass. Men jag hoppade glassen, är ju svinkallt! Sen hem till fritids för film, utelek och besök i lekparken. Vid 17.46 rullade jag in i Sommen och var slut som artist. Är sjukt trött nu, allt har släppt, ännu ett år i Höreda är till ända. Imorgon tar vi nya tag med 3 veckor till semester. Vi ska göra ungarnas sommarlov till det bästa med, bad, läger, utflykter, skratt, minnen och massa mer! Imorgon börjar Daniel jobba oxå, har faktiskt saknat honom mycket denna termin.

Imorgon alltså, jobb 8-16 (17) sen troligen student i Vetlanda. Efter det HELG ! Oskar ska ut och fira med sitt jobb på kvällen så lär bli grabb fest hos oss imorgon igen.

Jag saknar dig, min fina vän! 


PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar