torsdag 21 februari 2013

De senaste dagarna

Oj är ett par dagar sedan sist. Har varit så trött de senaste så skyller på det helt enkelt.

I måndags var jag ledig, var hur skönt som helst. Det som däremot inte var roligt var att gubbarna kom hit och la golv. Såklart kul att få nytt golv men inte oväsen och tjöt. Hur som helst blev det kanon snyggt! Både köket och barnrummet fick ett helt annat utseende. Gick till Oskars farmor en sväng på mat och lite prat sedan började jag kolla på one three hill som jag lånat av Sofia.

På tisdagen jobbade jag 9.30-17.15 blev dock lite senare eftersom väglaget var dåligt så en del föräldrar kom senare. Väl hemma orkade jag inte gå på kalas, Oskars farmor fyllde 80 år och hade lite öppet hus. Oskar jobbade ändå till 22 så stannade hemma. Åt lite och gick och lade mig redan vid åtta.

Igår jobbade jag 8-16.30, var en bra dag på jobbet. Börjar kännas lite konstigt att man ska sluta där nu, börjar tänka på allt jag ska plocka med mig hem om några veckor. När jag kom hem åkte jag och Oskar för att fira 80-åringen. Fanns mat kvar sedan gårdagen så vi åt där :) sen lite tv hemma innan sängen kallade.

Idag är jag ledig igen, skönt! Hade nog inte riktigt orkat jobba idag ändå. Känner mig så sliten i kroppen. Så idag ska jag pyssla här hemma. Försöka städa bort allt byggdamm från golvläggning, handla, tvätta och sånt. Sen ska jag nog kolla lite one three Hill oxå ;) har många avsnitt att kika på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar