fredag 15 februari 2013

Senaste nytt

Dags att uppdatera de senaste dagarna.

I onsdags var jag ledig, spenderade dagen i tankens tecken. Bilen som krånglade och ångest över stora beslut. Men framåt kvällen/natten så ordnade det mesta upp sig. Känner mig glad och lycklig, och känns som att det beslut vi fattar är rätt och bra för alla. Annars gjorde jag inte så mkt mer än det vanliga.

Igår startade bilen hemma, skönt! Åkte till jobbet vid 05.10 trött! Somnade efter 23.30 och klockan ringde 04.45. Inte vad en gravid kvinna orkar riktigt. Men men, jobb 6.15-13.45 fick gå tidigare eftersom vi endast hade 6 st barn. MEN, bilen startar inte! Åh! Ringer mamma och Ubbe rycker ut. Säger att jag läst på nätet att det kan va glapp i batteriet på ngn vis. Vi öppnar, mkt riktigt! Där satt felet. Sen startar den utan minsta lilla :)
Nu blir det spa hos mamma. Först god mat och sedan fotbad, massage, ansiktisånga, mask och goda frukter, nötter och citron/apelsin vatten. Mie, Sofia, mamma och jag. Var jätte mysigt och trevligt. Efter stannar jag kvar hos mamma eftersom klockan redan blivit strax efter 19 och jag var helt slut.

Så här är vi nu, ringt och väckt Oskar, saknar!! Men ikväll ska vi fira alla hjärtans dag och mysa massor! Jobbar bara 9-13.30 men ska försöka gå redan vid 12.30 eftersom jag måste vara hemma vid 13.30 och ta emot bud. Men det är nog lungt, verkar som vi bara har 4 st barn idag.

Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar