tisdag 26 februari 2013

Hysteri

Överallt i alla forum, bloggar osv läser man om alla förberedelser alla gör, packar bb väska, köper mängder med saker och kläder, har allt planerar och klart in i minsta detalj. Barnrummet står klart sedan veckor tillbaka. Stop! Jag är en bit före en del av er och ngn vecka efter andra. Vi har barnvagn, babyskydd och lite kläder. Ska till Ullared i helgen och Ikea nästa men ändå. Man blir ju stressad bara man tänker på det. Imorgon är det 5 veckor kvar till bf och jag har inte tvättat Barnkläder, packat bb väskan, gjort klart barnrummet eller köpt ngt dit. Det känns som det är tusen saker jag borde göra men ändå känns det som det löser sig. Även om bebisen kommer för tidigt. Allt måste ju inte vara förberett i minsta detalj, det blir ändå aldrig som man tänkt sig i slutändan.

Var bara tvungen att skriva av mig en smula.. Nu ska jag och busungen sova. Eller iaf jag, bus har väll som vanligt andra planer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar