torsdag 7 februari 2013

Torsdagen den sjunde februari tvåtusentretton

Blev inte någon sovmorgon direkt idag. Klockan ringde vid 06.00 för Oskar skulle ju upp som vanligt. Sedan kunde jag ändå inte somna om så gick upp. Har plockat en del här hemma och grejat lite. Har vart i Tranås och handlar massa mat oxå, är så tråkigt och bara kostar det en massa pengar.

Har ätit mat nu, kändes som en jätte stor portion men är fortfarande hungrig som jag inte ätit ngt på hela dagen. Är så knepigt det där med maten. Ena dagen känner jag mig mätt och får knappt ber en bit. Nästa dag är jag så hungrig att det ute verkar finnas ngt stop alls.

Ska snart åka till mvc, resten av dagen blir nog lugn. Idag går jag ju in i v 33, (32+0) börjar kännas lite nervöst. Klarar man om den stora omställning som är så nära nu!? Läskigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar