lördag 9 februari 2013

Mvc och fredag

I torsdags var jag ju på mvc. De kollade socker igen eftersom det var i urinen sist. Var massa problem med apparaten och fick vänta ett tag. Hade socker igen, men inte lika mkt denna gång och mitt blodsocker var normalt så vi avvaktar med glukosbelastning. Annars var allt jätte bra, hade inte växt så mkt så hamnade i mitten av normalkurvan igen, vilket var bra enligt bm, huvudet neråt men rörligt som förra gången. Hjärtat slog fint 153 slag/minut. Älskade lilla bus! Tänk att vi redan är i v 32+2 idag!

Igår jobbade jag stängning, kändes sjukt segt i början av dagen men så fort klockan passerat 12 så gick de väldigt fort. Var vrålhungrig när jag kom hem och Oskar fixade pizza. Jag tog en med pommes på och som vanligt äter jag pommes och ca 1/4 av själva pizzan. Men mätta blev vi iaf idag :) resten av kvällen kollade Oskar på rally, svenska rallyt har börjat. Jag satt med en stund innan jag flyttade mig till brasans värme. Gick och la mig strax efter nio och somnade.

Dagens äventyr får återkomma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar