söndag 24 februari 2013

Sjukhusbesök med älskade Oskar

Lördagen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Strax innan 14 ringer Oskar upp till mig och säger att han har ramlat i trappan. Jag blir jätte orolig! Han säger att hans axel är ur led och att det gör ont. Jag skyndar ner och han säger att den klickat tillbaka men att set känns konstigt. Han är lite chockad men har inte slagit i huvudet. Direkt när vi kommer upp somnar han i soffan och sover. Jag känner mig orolig och kollar till honom hela tiden. Efter ett tag börjar jag med maten, hemmagjord pizza :) mums! Precis när vi satt oss ringer Anita, de åker förbi oss och undrar om de får komma upp. Visst! Hon hade med sig tinna, ida, icca och daniel oxå. Pratar en stund och hon tkr vi ska ringa sjukvårdsupplysningen. När de åkt igen ringer jag dit och förklarar läget. De vill att vi ska komma in direkt. Vilket vi såklart gör eftersom det kan vara ngt som inte ligger rätt. Mot Eksjö! Som tur är behöver vi inte vänta så länge eftersom det är lungt, undersökning, röntgen osv. Men allt ser bra ut! Skönt! Men ngn lugn hemmakväll blev det iaf inte!!

Rörigt, men det är precis så det känns.. Älskade Oskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar