fredag 15 mars 2013

Ett avslutat kapitel

Då var min sista dag i Höreda slut, känns konstigt. Men ska bli så skönt att var lite ledig :) nu har ja semester i två veckor innan jag blir mamma ledig på riktigt. Fick en massa fina saker och teckningar. Vid mellanmålet hade barnen fixat ballonger. Fick paket från personalen, 2 Lasse Åberg glas, två jag inte redan har, inte illa! Av Agneta, Rebecka och Johanna fick bebis en snuttefilt och en pusselbok. Tack i massor! Jag kommer sakna er och alltid se tillbaka på min tid hos er som en stor del i den jag blivit. Hos er har jag verkligen växt, både som pedagog och som människa. Nu startar ett nytt kapitel, innan det startar rent jobb mässigt på sommens skola ska jag vara mammaledig och verkligen passa på att njuta av livets goda!

Tack till alla ungar, föräldrar och framförallt personal på Höreda skolan. Ni har verkligen berikat mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar