lördag 16 mars 2013

Lördagen den sextonde mars tvåtusentretton

En blogg jag följt nästan sedan jag själv blev gravid, Emma på min bebis ligger just nu på förlossningen. Så sjukt spännande och så fort tiden har gått. Väntar med spänning på fortsättningen!

Kan inte låta bli att längta lite tills det är vår tur. Är så nyfiken på vem som gömmer sig i min mage och vem det är man älskar så villkorslöst trots att man aldrig träffat personen. Idag är det 18 dagar till bf och sen räknar man ju med att gå över upp till två veckor.. Så kanske 32 dagar kvar. Hoppas på mindre :)

Idag har busungen varit väldigt buffig i magen, har inte vart en lugn stund. Favoriten är att försöka trycka sig ut på höger sida, aj! Själv är jag fortfarande helt seg. Har vart i Tranås och handlat tills imorgon samt dammsugit här hemma. Sammandragningarna kommer och går som tidigare, så antar det är en del av vardagen nu tills busungen är ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar