torsdag 28 mars 2013

Senaste nytt från Sommen!

Har sovit skapligt bra i natt, så känner mig ganska pigg. Igår var jag ju hos Linette och Selma en sväng. Tog hela dagen på grund av att det tar 1,5 h enkel väg. Men var jätte trevligt! Filade lite och pratade en massa. Fick med mig en kasse kläder hem oxå som jag skulle kolla igenom. Var en massa fint som vi köper :) alltid bra med lite begagnat, en del ser ju inte ens använt ut. På vägen hem stannade jag på babyproffsen i Vetlanda för att se om de hade skötbordet vi ska köpa. Men icke och rörigare butik får man leta efter. Fanns ju inte ens personal att fråga!! Så får försöka ta mig till Linköping någon dag.

Idag ska jag till bm kl 13. Innan dess tänkte jag försöka gå några ärenden på stan :) har lite sd nu så får se när jag lyckas komma iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar