måndag 11 mars 2013

Vad ska jag döpa detta till då?

Trevligt att träffa Alex och Hanna. Fikade på gotteriet, baguette med ost och skinka :) och tjötade en massa. Skönt att höra lite om Alex förlossning, behöver höra fler tror jag :) gör mig lugnare, att få veta mer vad som händer och vad som förväntas.

Busungen har börjat trycka ut sig genom ena sidan och upp under revbenen. Ont! Antar att busen vill ut ;) men tkr h*n kan ta en annan väg. Var så häftigt innan när jag stod och plattade håret, såg hur en hand eller fot fladdrade runt på ena sidan. Tänk att det snart är över och att jag istället får hålla den lilla handen eller foten i min hand.

Nu ska jag bara kolla one tree hill och vila är sjukt trött.. Tråkigt bara att Oskar jobbar 7-22 idag :/ ensam ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar