lördag 30 mars 2013

Långfredagen

Igår städade jag på förmiddagen :) torkade av och dammsög. Känns som att man får ta ett tag var och varannan dag så det ser skapligt ut när man väl kommer hem från bb, man vet ju inte när set blir. Hade lite onda sammandragningar igår men som vanligt går de över.

Klockan 14 var vi bjudna till Oskars föräldrar på påskmat :) mamma, Ubbe och Sofia var oxå bjudna. Var jätte trevligt och bjöds på god mat och tårta. Var hemma vid 18.30 igen ungefär. Då skruvade jag och Oskar ihop spjälsängen och ställde in den i barnrummet efter vi testade platsen i sovrummet. Blir nog kanon bra :) sen fastnade vi vid tv:n inget vettigt att titta på tyvärr, slökollade på ngn film som gick. Var vaken ända till 21.00! Inte illa!!

Vaknar som vanligt strax innan 06.00, både Oskar och jag. Vanesak.. Men jag behöver egentligen sova mer känner jag men det går inte. Så nu frukost och förmiddagsplock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar