torsdag 7 mars 2013

Tankar om nutid och framtid

Tiden rullar så fort, har bara fyra dagar kvar att jobba och det skämmer mig lite samtidigt som det ska bli skönt. Igår var det bara fyra veckor kvar till bf. Tänk så fort fyra veckor går.. Och jag känner mig inte alls redo, redo för livet som komma skall. Allt känns så stort , bortom kontroll och skrämmande. Men ändå längtar jag, längtat efter den lilla person som så länge bott i min mage. Den älskade lilla person som jag känner så väl men ändå aldrig har träffat. 90,4 %av graviditeten är avklarad. Känns som att det bara var en månad sen första gången jag såg bus lilla hjärta pumpa, då var jag bara i v 7 och nu i v 36+0.

Livet kommer aldrig mer bli sig likt men jag hoppas och tror att det ändå kommer bli till det bättre.

Oskar, allt det bästa med dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar