tisdag 27 augusti 2013

Babysim, fotboll och en himla massa vänskap

I söndags var det ju premiär för babysim. Gick över förväntan faktiskt, trots att jag fick gå och ge Olivia mat mitt i genomgången och att alla var i vattnet när vi kom tillbax. Olivia verkade vara lite skeptisk till en början men ju längre tiden gick desto mer verkade hon tycka om det. Något hon däremot inte gillade var att duscha.. Så ska försöka lösa det på ngt vis, vänja långsamt liksom ;) 
   Efter simmandes åkte Olivia och jag hem till mamma/mormor en sväng. Var massa mat över sedan dopet så passade på att ge bort lite. Vi kollade även på fotboll i Hult. Olivia tycker det är super spännande att få hänga på armen och kika. 

Igår var vi bara hemma. Va så skönt, både jag och Olivia behövde en lugn och skön dag. Tog en långpromenad och Olivia var nog väldigt trött sov från 14-16.45 med en vakensnutt för lite mat runt 15.30. 

Idag har vi träffat Alex, Gillis och Hanna. Vi lunchade på stan i Tranås och tog lite shopping och glass. Är så roligt att träffas! 

Eftersom Oskar jobbar kväll så är vi ensamma. Olivia sover sedan 2 h och jag har faktiskt oxå lagt mig nu. Är trött, kan vara hösten som är på ingång.. Eller det enkla faktum att jag inte sovit en hel natt än detta året.. Kanske någon men det är minst 4,5 månader sedan och inte lär det vara många.. Så Godnatt på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar