tisdag 13 augusti 2013

Händelserikt

Kör en liten uppdatering av vad som hänt sedan sist.

I söndags åkte Olivia och jag till Moaryd en sväng på förmiddagen för att sedan åka och träffa Nina, Martina och Cecilia. Var jätte trevligt att träffas igen, finns alltid sp mkt att prata om när man ses. Dock var det en jobbig dag för Olivia, hon var inte alls på humör på kvällskvisten.. Mkt nytt osv. 

Igår var Olivia med farmor på förmiddagen. Jag skulle in till Tranås för att vara med på en utbildning som går detta året på min nya arbetsplats. Lika bra att haka på så man är med de andra när jag börjar jobba nästa höst. Det gick jätte bra och Olivia hade skött sig :) skönt! Sedan blev hon superglad när jag kom hem 3 timmar senare. Älskade lilla fis!! 
   På eftermiddagen skulle jag klippa mig och var ju tvungen art ta med mig Olivia. Men de var inte heller några problem, hon sov så gott i vagnen hela tiden. Stolt mamma som äntligen fick ansa till skatboet. 
   På kvällen åkte vi till österbymo, var fotboll där. Hämtade upp Marina på vägen. Oj va spännande Olivia tyckte det var! 
Ännu en fullspäckad dag, men Olivia har varit alldeles underbar och tillfreds hela dagen!

Idag är det dags för BVC besök, hoppas det går bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar