tisdag 6 augusti 2013

Dåliga beslut och framsteg

Tror ni inte jag parkerade fruktansvärt dåligt nyss när jag kom hem från stan med mat i bagagen.. Hoppade ur bilen glatt ovetandes för att plocka ur kassarna när jag inser att jag parkerat med banden i en djup vattenpöl.. Mysigt! Orkade inte flytta bilen så fick bli blöt om fötterna istället. 

För övrigt har det regnat massa här idag som ni säkert begriper eftersom det finns djupa vattenpölar. Så Olivia och jag har mest vart inne idag, blev en runda med vagnen till Oskars jobb mitt på dagen bara. Han hade glömt sin matlåda så vi gick ner med den. Olivia ville bara sitta upp i vagnen och kämpade som fasen för att försöka komma upp, utan gott resultat! Inte klokt va den ungen utvecklas. Nu kan hon med lite hjälp rulla över från rygg till mage oxå. Bara hon får hålla i ett av mina fingrar.. Älskade unge! Snart springer du väll omkring och klättrar i träd. 

Nu tar jag kväll :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar