tisdag 5 april 2011

Fixat :)

Än så länge har jag itne stoppat i mig några alvedon :) fast har lite ont i skallen men ska försöka att stå ut. Ringde jobbet innan och sa att jag kommer imorgon. Känns skönt, jag vill inte sitta hemma och glo. Vill jobba och vara frisk.

Var på apoteket och bibblan innan, det gick fint. Blev ganska trött men jag fixade det utan större problem. Men va sugen man blir på att läsa en massa böcker när man är på bibblan. Finns ju massor som man skulle vilja plöja sig igenom. Synd att tiden och orken inte finns. Tog upp boken från skrivbordet igår kväll iaf, minns inte ens när jag började läsa den? Var det i somras? Eller ännu tidigare? Minns ju iaf vad den handlar om :)

Nu ska jag snart göra lite lunch, pasta med ngn god sås för de bli. Hoppas d smakar mer än frukosten gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar