tisdag 12 april 2011

Tisdagen den tolfte april tvåtusenelva

Vaknade första gången vid 7.15 ca, somnade om och sov ca en timme till. Onödigt! Hade lika gärna kunnat gå upp. Sitter nu och funderar lite över saker som man skulle kunna göra i 1:an. Har egentligen planerat klart till sommaren men allt kan justeras och finslipas. Idag ska de göra lite påskpyssel, en hand-fot höna och gladpåsk kort för de som är snabba. Imorgon är det experiment och jag har lovat dem ett med smak :) Jobbar hela dagarna i ettan ons-fre eftersom A ska åka bort. På torsdag är det talangjakt vilket ska bli väldigt kul och jag tror jag ser fram emot det lika mkt som ungarna. Veckan är som tidigare sagt väldigt full. Men snart är det helg och då får jag äntligen vara nära den där mannnen som jag älskar.

Match ikväll oxå, Gullringen står för motståndet på Ränneborg. Klockan 18.30 är det avspark och samlingen är 17.00. Är lite taggad och glad över att mina muskler inte är stela eller gör ont längre :)

Imorgon är det jobb 6.30-14.30 + 17.00-19.00. Surt! Men inte mkt att göra ngt åt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar