tisdag 12 april 2011

Största äventyr

Största äventyr, jag tror mitt största äventyr bara ligger i startgropparna än så länge. Men hittils är nog mitt största äventyr att flytta till Kalmar och börja plugga på högskolan. Att flytta från människor man älskar och klara sig på egen hand. Martina bodde ju i samma lya men iaf.. Att lära sig hitta i en ny stad, lära känna nya vänner, plugga.. läsa hela böcker, tenta, gruppuppgifter, stå på händer, inlämningar, duggor och alla tokiga festkvällar, hemmakvällar, resturangbesök, hyra filmer, handla, praktik.. aa allt. Det mesta var nytt och skrämmande, men man gjorde det till sitt eget. Sitt Kalmar! Och jag klarade det, jag klarade högskolestudierna och fick jobb. Där började ett nytt äventyr, troligen lika stort, att lära sig hantera och praktisera de kunskaper man lärt sig.

Men som sagt jag tror inte mitt största äventyr är inte här än :P

Dag 01 - Presentera dig själv
Dag 02 - 10 saker du gillar
Dag 03 - Morgon rutiner
Dag 04 - Något som får dig att må bättre
Dag 05 - Vad är kärlek för dig?
Dag 06 - Något du ångrar
Dag 07 - Favorit bloggar
Dag 08 - Ditt rum
Dag 09 - Favorit person
Dag 10 - Största äventyr
Dag 11 - Dina syskon
Dag 12 - Saker i din väska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 - Dagens outfit
Dag 15 - Dina drömmar
Dag 16 - Favoritbild
Dag 17 - Bästa minne
Dag 18 - Bästa födelsedag
Dag 19 - Din Dag
Dag 20 - Den här månaden
Dag 21 - Önskelista till tomten
Dag 22 - Något som upprör dig
Dag 23 - Vad du åt idag
Dag 24 - Något som får dig att gråta
Dag 25 - Ditt bästa köp
Dag 26 - Dina rädslor
Dag 27 - Ditt favoritställe
Dag 28 - Något du saknar
Dag 29 - Något du brinner för
Dag 30 - 10 Saker vi inte vet om dig
Dag 31 - Något du vill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar