onsdag 6 april 2011

Onsdagen den sjätte april tvåtusenelva

Åhh, jobbade 6.30-10.15 :/ kom en knock, höll på att svimma två gånger, illamående, yr, huvudvärk, frossa och ont i hjärtat. Fick packa ihop och åka hem, tror dock att det blev lite sura miner? Kändes så, eller så var det bara att alla var stressade. Nu blir jag iaf hemma imorgon oxå, vila och c-vitaminer. På fredag hoppas jag att jag är tillräckligt frisk för träning. Hoppas!! Jävla baciller som inte verkar vilja ge sig.. Inte ens alvedon hjälper mot huvudvärken.. Har iaf inte ont i hjärtat längre vilket känns skönt.

Är så otroligt besviken och arg. Tycker det är skit att bli behandlad på detta vis. Har aldrig haft ngn sämre.. tankarna går fram och tillbax.. kanske blir det ett annat beslut än det som jag tidigare talat om.

Imorgon kommer Oskar till mig, han gör min dag. Varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar