tisdag 5 april 2011

Tisdagen den femte april tvåtusenelva

Vaknade av sms vid 07.10 från finaste hjärtat, inte dumt alls :D Kände mig ganska pigg och gick upp för att ta en dusch. Efter den ansträngningen dog jag ungefär :/ puh! Mer svett éfter en innan.. Inte okej! Men känner mig ändå lite bättre än igår så hoppas att jag känner mig bättre och bättre under dagen. Måste till apoteket och bibblan så det får la bli mitt prov då. Ska även försöka ta mig igenom dagen utan alvedon. Fixar jag detta så är jag tillbax på jobbet imon :) Håll tummarna för mig!!

Om 3 nätter är det träningsläger i Danmark, Skagen :) och om 50 nätter är det Turkiet, Alanya. Jag längtar till båda, just för att de bryter vardagen. Men kommer bli tufft i Skagen, kommer sakna Oskar så mkt :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar