lördag 26 januari 2013

Aj!

Jobbade igår 8.45-17.15, först möte ned övriga fritidspedagoger i kommunen sen fritids med marmeladkokeri och sällskapsspelande. Kände mig ganska hängig redan i början av dagen och värre blev det! När det var ca 1 timme kvar av arbetstid fick jag ont i magen, magkatarrs känsla och blev illamående. Usch! Var tvungen att handla lite mat på vägen eftersom det inte blev gjort i torsdags. Mådde sämre och sämre. Lagade mat och åt ganska mkt men de hjälpte inte alls. Vid 19.15 gav jag upp och kröp ner i sängen. Busungen var dock inte nöjd hur jag än låg, fot runt i magen som en vilde och sparkades stenhårt. Somnade efter åtta ngn gång. Har vart vaken ett par gånger i natt men än så länge mår jag skapligt. Lite orolig för magsjuka då det härjar på jobbet :/

Nu har ja vart och handlat samt plockat undan hemma. Känner mig trött så får bli lite vila tror jag. Lilla bus är i full gång idag oxå, mysigt och ont på samma gång. Träffsäker är den lille busen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar