torsdag 17 januari 2013

Måndag, tisdag och onsdag

Tre dagar utan en enda sak skriven.. Har haft så mkt att göra på jobbet att jag inte orkat med ngt alls på kvällarna.

I måndags jobbade jag 7.45-17.15 och hade massor att göra hela dagen. Högläsning, bild, skogen, idrott *2?sen fritids med idrott och bråkiga barn. Plus att det snöade och va dåliga vägar så när jag väl kom hem blev det middag och sängen.

I tisdags skulle jag jobba 9.45-17.15. Men hade ett möte på morgonen aå fick börja vid 9 istället vilket kändes. Sov uselt på natten och var totalt slut redan efter ett par timmar på jobbet. Hade mest planering och lite möten innan fritids, där vi spelade spel hela eftermiddagen. Var dåliga vägar då oxå så tog längre tid att komma hem och samma som på måndagen, middag och sängen.

Igår jobbade jag 8-19, kände mig skapligt pigg ändå efter en ganska bra nattsömn. Var i ettan fram till lunch med so/no och matte. Sen idrott efter lunch och fritids på eftermiddagen. Vi kokade apelsinmarmelad som blev super god och gjorde potatistryck. När alla barnen gått hem strax innan fem så skulle vi ha möte. Massa saker att diskutera och planera. Strax efter 19 va vi klara och jag körde hem en kollega innan jag kunde styra mot sommen. Var hemma strax efter åtta, middag och lite slötittande på tv innan jag somnade.

Idag är jag ledig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar