fredag 18 januari 2013

Full rulle

Blev en väldigt hektisk dag för en trött gravid kvinna igår. Var på mvc på förmiddagen, Provtagningar, lyssna på hjärtljud, mäta magen och prata lite. Gick ganska bra, magen hade växt massor!! Så lite orolig för stor bebis :/ men det räcker absolut inte vara så och jag är fortfarande inom normalkurvan. Men alla ni som säger att min mage är så liten kan ju bara hålla tyst! Hjärtat slog iaf fint 144 slag i minuten. Det som är lite jobbigt va sockret, dock var inte bm alls oroad utan trodde det var frukosten som nyss intagits. Inte jätte nyttig direkt :/ men ska tänka mer på att äta bättre!!

Sen åkte vi direkt till Vetlanda där Oskar skulle kolla på en bil. Blev dock inget köp då de va allmänt otrevliga så Oskar blev ganska irriterad.

Efter det åkte vi till dollarstore innan vi åkte hem till Oskars föräldrar. Kom hem vi 17-tiden. Då åkte ja diket in till Tranås för att veckohandla. Skönt att ha det gjort :) sen lagade jag mat. Somnade gott sen, nattsömnen var ändå sådär då jag vaknade ganska många gånger av värme, toabesök och att Oskar råkade slå till mig.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar