torsdag 31 januari 2013

Uppdatering

När man väl får sova hur länge man vill så går det bara inte, typiskt! Vaknar alltid när Oskar går upp och sen är det omöjligt att somna om. Kanske lika bra det, man får ju mer gjort om man kommer upp :) och har sovit ganska bra inatt. Vaknat en gång med ett väldigt illamående så jag fick springa till toan. Men inget kom upp, så gick och la mig igen, somnade ganska fort igen.

Idag är som sagt min lediga dag, ska in till Tranås och handla mat nu på morgonen, sedan plocka lite här hemma med disk, tvätt och annat innan jag ska in igen för lunch och lite shopping med Hanna. Ska oxå försöka gå in på bibblan en sväng och låna några böcker som ska vara bra. Behöver läsa på en del känner jag, vi har ju bestämt att hoppa över föräldrautbildningen eftersom den bara erbjöds vid ett tillfälle nu och just det har vi inte möjlighet.

Tiden rusar fram, idag går vi in i v 32 (31+0) har fortfarande tusen saker att göra men får väldigt lite gjort.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar