fredag 4 januari 2013

Magont, promenad och gympapass

Igår fick det betydligt lättare att jobba. Vi bakade pizza och hade massa mys bara! Så skönt när det är lite barn som man verkligen kan se alla. Hade en liten pojke från fsk oxå hos mig den sista timmen. Så söt att man smälte, längtar efter egna då!

Idag har ja vart ute en sväng i det otroligt sköna vädret, snacka om vår känslor redan. Men dagen började skit, fick magkatarr och illamåendet från hell efter järntabletter så är bog där boxen är i mitt dåliga mående varannan dag. Så får se om jag ska hoppa den eller vad. Mådde iaf bättre efter en promenad. Sen har Oskar lagat min bil oxå så vi lämnade tillbax svärmors bil som jag lånat.

Lilla bus har haft gympa i magen och det känns så fint varje gång. Hela magen hoppar runt :) älskade unge!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar