lördag 12 januari 2013

Lördagen den tolfte januari tvåtusentretton

Blev en tur till Linköping idag. Kom iväg lite sent så va redan massor av folk när vi kom dit. Åkte och kollade på en bil vi hittat först, var jättefin och skön att köra. Men den kändes inte helt hundra så får bli att testa några till innan vi bestämmer oss. Sen var det såklart dag för biltema, Oskar kan ute åka någonstans där biltema finns och inte gå in. Sen käk, en kort sväng på babyproffsen och media markt. Sen fick Oskar huvudvärk och jag kände mig helt slut så vi åkte hemåt. Stannade på godisaffären i Mjölby och köpte lite gott.

Hemma satt jag vid brasan en stund och värmde mig innan ja somnade och sov i ca två timmar :) nu är jag pigg igen och redo för kvällen. Den består inte av annat än mys och mat hemma, men iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar