tisdag 9 november 2010

Aj, min själ, mitt hjärta.

Jag trodde faktiskt inte det var möjligt. Att det skulle finnas på kartan.. ord som inte borde såra. Ord som SÅRAR, som gör så ont i hjärtat att det nästan går sönder. Ord som får mig att känna mig totalt värdelös, misslyckad och oäkta. Det var längesedan jag somande med våta kinder men igår kunde de inte sluta att rinna. Tankarna finns kvar idag, känslorna likaså. Nästan så att den fysiska smärtan lägger sig på psyket och på tal om foten.. än kan jag itne stödja på den, hoppas det går under dagen! Testade ytterst lite imorse men ICKE!

Officiellt 1 månad idag.. eller? Kanske inte, strunt samma. Det är väl ändå itne på riktigt. Det är iaf körsbär, äpple och kiwi.. sen att det inte är som för er.. hmm.. jag är inte er. Vi är inte er.

1 kommentar: