onsdag 10 november 2010

Ett och två, kämpa på!

Jag kämpar på och försöker att stödja ner på foten så fort jag är uppe och går. Det går okej, gör ont ibland och ibland går det riktigt bra. Har dock inte alls mkt tyngd på foten än men det går bra mer och mer. Jag vill bara att den ska bli bra..

Det är fortfarande jobbit att bara va hemma.. det gör liksom ont i hjärtat och man känner sig så värdelös. Jag vet att jag itne kan göra ngt åt det, men iaf. Och saken är ju inte bättre direkt att jag ska vara hemma hela veckan :( FAN! Men sen ska jag träna upp allt oxå, känns som att det kommer ta evigheter även om det inte är jätte troligt! Men rehab kan ju ta tid och den är ju viktig för att skadan ska bli återställd. SKIT ÄR DE!

Va på jobbet en sväng innan och pratade med dem. det känndes bra att träffa dem och tala om hur läget låg till. Nu håller vi tummarna för att jag kan kasta kryckorna innan helgen och vara tillbax på jobbet igen på måndag! Och tack än en gång för skjutsen Alex! Jag vet att det kanske inte är så mkt för dig.. men för mig är det de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar