onsdag 10 november 2010

Drabbad..

Usch jag har drabbats av den fula sjukan, den av avund.. :( BLÄ! Jag är avundsjuk på alla er som kan springa, gå och träna fullt ut. På er som får jobba, komma hem, kan köra bil. Och mest av allt på de som kan spela fotboll.. usch deppen är på. Jag saknar allt de där ngt helt sjukt. Och ja vi är inne på dag fyra som icke fullt gångbar. Tänk om jag någonsin skulle bli riktigt svårt skadad.. ? Usch!

Den andra delen är inte en sjuka mer ett tillstånd som är otroligt äckligt att vara i.. besvikenheten. Jag är så besviken på er, jag ser rakt igenom er. Ni är likadana, från båda sidor och alla håll och kanter. JAG ÄR INGET PRIS! Jag är inget man vinner, jag är en människa med känslor. Och det är inte någon tävling.. Bakläxa!

Som ni märker har man MYCKET tid att tänka på och en massa tid att skriva ner tankarna på ;) Men snart, snart! Jag har faktiskt lyckats med stödjandet av foten BRA hittils idag. Tummen upp för mig.

1 kommentar: