lördag 13 november 2010

Hmm..

Idag är det lördag och i natt har jag sovit, DÅLIGT! Jag vet inte exakt varför men det är något som gruver mig som jag inte precis kan sätta fingret på. Tankarna går en del fram och tillbaka. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det..

Jag vet ju vad jag har och vad jag vill ha.. eller? Åhh, jag blir galen! Varför är det okända så spännande och intressant. Varför kännns det som att jag dras dit med en enorm kraft trots att jag stretar emot, för det gör jag väll? Det måste jag göra!! Åhh, jag blir trött, helt slut för att vara ärlig! Puh, TÄNK INTE MER NU! Jag tänker, tänker, tänker. GAHHH! SLUTA!

Jag är i en bubbla som håller på att spricka och när den spricker då kan vad som helst hända.

Update: Uppryck! Svar: ja! Hur: Svar: Drop it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar