måndag 29 november 2010

Helgen.

Helgen!!
Började kl 6.30 på jobbet, skulle jobba till 12.45 men jobbade över till ca 14.30 Utan rast ! Som vanligt.. Sen åkte jag hem och fixade lite, va nere på stan en sväng och fixade lite paket o grejjer :) Sen åkte jag hem och fixade iordning mig. Tog på mig min fina svarta klänning och sminkade mig. Sen kom Oskar och jag blev lyckligare än innan :D Sen åkte vi mot okänt mål.. för honom. Hela vägen gissade han på en massa olika. Men inget rätt ;), sen kom vi fram till Sandsjöbadens Wärdshus där Jocke och Hanna väntade. Vi gick mot ingången och en tomte hoppade upp och skrämde Hanna haha!! Han gav oss glögg och pepparkakor :) Sen gick vi in och ett stort smaskigt julbord väntade. Jag gillar efterrättsbordet mest :D hehe.. helt fantastiskt gott. Mums! Vi satt och åt närmare 3 h..

Efter julbordet åkte vi hem till Jocke och bestämde oss för att dra ut på hotellet. Efter en halvtimmes förfestande. Men det blev MEGA kul! Sen sov vi alla i Hjältaryd :) och min lilla bil rymde 4 karlar i baksätet ;)

Lördagen spenderades delvis i Hjätaryd där Hanna gjorde frukost åt alla :D jag fick gröt och knäcke :) sen åkte vi hemåt och ut till mamma för att fira Sofia som fyllt 16 år. Mkt god mat och fint sällskap :) Sen åkte vi hem för sov och mys.

Söndagen tillbringades i sängen till 13.45 :P sen upp o duscha och lite fix sen umgås med fina Alex. Mat och glögg i fjäll :D sen adventsfika och mys hos Ulli och MArtina. Fullt upp och mega mys! Massor av kärlek, MASSOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar