onsdag 10 november 2010

Dag fyra.

Imorse hade svullnaden gått ner, igår kväll så var hela foten väldigt svullen, tårna såg ut som prinskorvar och under foten var det också väldigt svullet. Idag har jag gjort som läkaren sa igår att jag skulle. Börjar stödja på den, med kryckor såklart. Det gör ont, mn hon sa att det gör d och att det itne är ngn fara. Lätt för henne att säga, det är ju inte hennes smärta direkt.. Aja, hur som helst ska jag iaf åka till jobbet en sväng nu snart, Alex är snäll som hjälper mig :) Ska prata med dem lite om vad läkaren sa osv. Kan kanske vara en bra ide.

Jag SKA bli biff oxå, min överkropp får slita som ett djur nu! O mitt höger ben och fot som tidigare va skadat får ju träna nu iaf inte ngt ont som itne för ngt gott med sig. Chio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar