onsdag 17 november 2010

Den sjuttonde oktober tvåtusentio

Onsdag, underbart! Oja, det betyder ju liksom att halva veckan har gått :D ara 2 dagar kvar till heeeeelg! Även om helgen inte bjuder på ngt spec känns d skönt, jag ska försöka att städa och rensa en del. Ingen alkohol iaf, andra helgen i rad :) duktiga jag.

Behöver jag nämna att jag håller på att sakna ihjäl mig efter mitt O.. ? Knappast.. Allt går så mkt lättare med dig i mina tankar, och där har du vart större delen av veckan. Inte undra på att det går BRA med de mesta jag tar mig för, eller det kanske bara känns som att det går bra. Eller så kanske de dåliga smällarna blir så små att de inte märks :P

Nu ska jag snart tvätta och börja på mitt storstäd inför första advent, det är sjukt, på söndag är d en vecka kvar bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar