fredag 12 oktober 2012

10 saker jag gillar

1. Oskar, han är den finaste människan som finns. Hans kärlek gör mig full av lycka.

2. Mina vänner, utan mina vänner hade jag inte varit där jag är idag.

3. Min familj, stor, härlig och fylld med kärlek.

4. Att ha sovmorgon, det är så skönt att veta att man inte måste gå upp på morgonen.

5. Äta ute på resturang, man slipper laga maten och man slipper disken. Det smakar nästan alltid ljuvligt och man är för det mesta i gott sällskap.

6. Hotellfrukost! Behöver inte skriva mer än så!!

7. Att bo på hotell, en känsla av lyx.

8. Fredagskvällar, man ha hela helgen framför sig.

9. Att måla, det är så roligt att se resultat av det man gör. Menar möbler, fönster och annat i hemmet, inte måla på ett papper :)

10. Att vinna! Spelar ingen roll i vad, känslan är underbar, match, spel eller på en lott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar