tisdag 16 oktober 2012

Söndag och måndag

God morgon!
Tisdagar innebär sovmorgon för min del, så skönt att slippa gå upp innan 06.00. Vaknade som vanligt då men var skönt att ligga kvar och vila en stund. Idag är det jobb 9.30-17.15 men tisdagar är lugna på jobbet då jag har planering till 13.30 :) sen barngrupp resten av dagen.

Igår var det full rulle, barngrupp hela dagen, 2:an på förmiddagen sen idrott efter lunch och innan jag fick gå hem var det fritids med innebandyträning till 17.15. Mådde inte bra igår, mådde illa och kände mig väldigt trött. Var tvungen att handla på vägen hem oxå så klockan hann bli närmare 18.30 innan jag äntligen fick i mig lite käk. Somnade gott strax efter 20.30.

I söndags var jag i jkpg en sväng för att träffa Linette och hennes lilla Selma. Var kul att ses igen. Köpte lite saker på Ikea och åt mat innan jag åkte hem och somnade på soffan en stund.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar