lördag 27 oktober 2012

Lördagen den tjugosjunde oktober tvåtusentolv

Tänkte ha en lugn och skön lördag hemma med lite målande. Men vid åtta kom Carina och frågade om jag ville följa ned till Asby på kalas för Emma (Oskars kusin). Oskar tkr jag ska komma ut mer, är ju trött så blir mkt vilande när jag är ledig. Men följde med. Oskar skulle ändå åka på rally så hade blivit ensam hemma hela dagen annars. Var jätte trevligt, god mat och tårta. Träffade söta Alicia, Ebba och Liam, (Oskars kusinbarn) vad de växer! Liam har jag inte träffat innan men han var stor iaf ;)

Var så trött på vägen hem att jag nästan somnade hela tiden. Skönt att komma hem och ta av sig åtsittande kläder. Lagar lite pommes och vilar mig :) målande blir det troligen inte denna helgen heller.. :/ kommer nog aldrig bli klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar