torsdag 11 oktober 2012

Presentera dig själv

Mitt namn är Git, Asta, Irene Olausson. Kallas dock mest för Gittan. Född den 1 oktober 1987 i Eksjö, uppväxt i Hult. Skilda föräldrar vilket resulterat i en hel del syskon. Gick i skolan i Hult och Eksjö, efter studenten flyttade jag till Kalmar där jag studerade till lärare. Arbetar idag på en mindre skola som idrottslärare och fritidspedagog. Våren 2010 träffade jag mannen i mitt liv, Oskar Bertil Axelsson. Sommaren 2011 blev vi sambo i ett hus i Sommen. Har alltid älskat fotboll, både att spela och att titta på. Just nu ligger det dock på is av olika andledningar. Första delen av 2012 var en mardröm men nu är jag på¨fötter igen och måste säga att jag är lycklig, iaf just nu. 

Dag 01 - Presentera dig själv 
Dag 02 - 10 saker du gillar 
Dag 03 - Morgon rutiner 
Dag 04 - Något som får dig att må bättre 
Dag 05 - Vad är kärlek för dig? 
Dag 06 - Något du ångrar 
Dag 07 - Favorit bloggar 
Dag 08 - Ditt rum 
Dag 09 - Favorit person 
Dag 10 - Största äventyr 
Dag 11 - Dina syskon 
Dag 12 - Saker i din väska 
Dag 13 - Den här veckan 
Dag 14 - Dagens outfit 
Dag 15 - Dina drömmar 
Dag 16 - Favoritbild 
Dag 17 - Bästa minne 
Dag 18 - Bästa födelsedag 
Dag 19 - Din Dag 
Dag 20 - Den här månaden 
Dag 21 - Önskelista till tomten 
Dag 22 - Något som upprör dig 
Dag 23 - Vad du åt idag 
Dag 24 - Något som får dig att gråta 
Dag 25 - Ditt bästa köp 
Dag 26 - Dina rädslor 
Dag 27 - Ditt favoritställe 
Dag 28 - Något du saknar 
Dag 29 - Något du brinner för 
Dag 30 - 10 Saker vi inte vet om dig 
Dag 31 - Något du vill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar