torsdag 11 oktober 2012

Underbara höst

Jag älskar hösten! Precis som jag älskar vintern, våren och sommaren. Jag längtar till vintern i slutet av hösten, till våren i slutet av vintern, till sommaren i slutet av våren och till hösten i slutet av sommaren.

Och nu är hösten äntligen här på riktigt, kalla nätter med frist, soliga dagar med kyla i luften, mörka mysiga kvällar. Fina frost morgonar och en massa färger!! Totalt förälskad :) snart är det vinter och advent, jul och nyår. Helt fantastiskt! Längtar lite till julstöket, all den goda maten, umgås med nära och kära. Men tills dess ska jag njuta av hösten!

Har hänt en del sedan sist, har fyllt 25 år, haft kalas för 23 personer, jobbat, haft 2-årsdag med Oskar och sen det viktigaste, jag känner mig lycklig! Är så tacksam för allt fint jag har, för alla fina människor som finns runt mig, som får mig att le varje dag.

Nu ska jag ut och njuta av hösten på min lediga dag!! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar