lördag 13 oktober 2012

Morgonrutiner

Jag HATAR att kliva upp på morgonen, oavsett vad man ska göra, jobba, ledig, åka på något roligt. Det är alltid mycket kallare utanför täcket, hatar att frysa! Men upp måste man ju..

Ligger alltid kvar 5-30 min efter att klockan ringt. Kollar lite på min iphone, väder osv. Sen klär jag på mig, går på toa, tvättar av mig och fixar en frisyr. Fläta eller tofs, tycker det är jobbigt att ha utsläppt hår om man inte ska iväg på typ kalas. Sen frulle, oftast fil, en macka och något att dricka, äter till nyhetsmorgon på vardagar. På helger tillsammans med Oskar. Är dock inget stort fan av frulle om den inte intas på hotell ;) sen tandborstning. Ska jag till jobbet är det oftast brådis, annars tar jag det lugnt en stund och njuter av att jag är ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar